Totaal aantal pageviews

vrijdag 1 juli 2011

Je hypotheek van 2 ton is over 30 jaar echt veel minder waard…dan koop je een middenklasse auto voor 2 ton…en heb je nu 50000 op je spaarpot tegen 2,5% rente staan dan spaar je jezelf arm…als de inflatie 3% is…alles wordt duurder en jij krijgt er niets bij…vat je m?

Helder he?...zie je echt gestudeerd hoef je hiervoor niet te hebben…by the way…kon jij op jouw school het vak kiezen: Rijk en Financieel Vrij worden doe je zo?? Of
Become  all miljonairs in a few years?
Ik niet ….waarom eigenlijk niet?

Zou het niet geweldig zijn om zo’n vak te kunnen kiezen….nee we leren voor automonteur en worden automonteur…we leren voor kok en we worden kok..of timmerman of secretaresse….zij helpt de baas als typiste..;-)….helpt de baas al ie piste…maak er een geintje van mag wel..toch?

Zou het niet geweldig zijn als je les kon krijgen van een succesvol zakenman eentje die het helemaal gemaakt heeft een financiele topper! Met een goede babbel kennis en uitstraling maar vooral ervaring en de capaciteit om mensen te onderwijzen zonder de LERAAR uit te hangen?

Die les wil IK je gaan geven…aan allemaal die het willen leren…ik wil jullie geldmeester wel zijn….dat is mijn missie daar ga ik voor….yahoo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten