Totaal aantal pageviews

donderdag 14 juli 2011

...en toen stond die pijl op mijn keel!

Je moet er bij geweest zijn. Ik adviseer je dan ook met klem….zoek hem een keer op en ga naar een van zijn seminars. Of kom naar de mijne in de nabije toekomst…;-)
Op dag 3 de zondag zat ik alweer om 0700 uur in mijn auto op weg naar de Rai. De laatste dag zou de afsluiting zijn en het hoogte punt van deze 3 dagen. Op een gegeven moment wilde hij laten zien dat willen-kunnen is. En op het podium stond hij klaar met een 40ponds pijl op zijn keel gedrukt. De ander met een gestrekte arm voor hem en hij moest tegen die pijl aan drukken zodat deze boog en boog en uiteindelijk doormidden brak. Ontlading en gejuich in de Rai de hele zaal ging uit zijn plaat.

Ik heb er een filmpje van gevonden op het web.

En niet lang daarna gingen de brieven rond. Daar moest je afstand doen  van alle claims of schade die er eventueel zou ontstaan als gevolg van deze oefening. Ja…... De pijlen en brillen gingen rond en wij konden het zelf ervaren, hoe het voelt en of het uiteindelijk zou gaan lukken.

Als hij het kan, kan ik het ook heb ik gedacht en tekende de verklaring. Wat doe ik !!!

De pijl staat op kantoor in 3 stukken gebroken op mijn keel…echt! Ik heb gebroken met:

*Verlies, angst voor verkeerde beslissingen en schuldgevoelens*

Mijn innerlijke geld thermostaat staat op High!

Heb met mijn verleden gedeald. Heb de negatieve zaken omgebogen tot iets positiefs en heb actie ondernomen. Dat voelt fantastisch kan ik je zeggen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten