Totaal aantal pageviews

zaterdag 9 juli 2011

Entertraining of edutainment?


Zou  het niet mooi zijn als ik dat aan meer mensen kon vertellen. Dat wat ik weet en wat ik doe! Hoe ik het doe en heb gedaan hoe anderen daarvan kunnen profiteren. Overbrengen van kennis en kunde. Maar dan geheel om mijn eigen manier met passie en geestdrift.
Enter-training-Edutainment.



Ik zou het aan jongeren kunnen vertellen, les gaan geven een didactische graad halen en me gaan verbinden aan een school of universiteit of hogeschool MBO of ROC. Veel mensen weten niet goed hoe ze om moeten gaan met het geld dat ze verdienen. Of de keuzes die ze maken met het geld. Jongeren maken schulden zoveel dat ze hun schoolspullen en materialen en boeken niet meer kunnen betalen. Bling Bling schulden voor mobiel scooter uitgaan drank kleding merkzaken enz. Waarom? Omdat ze het niet geleerd hebben om het doen zoals “”rijken”” dat doen. Ze doen het zoals ze het hebben geleerd van hun ouders en ze doen het na ze kopieren dat gedrag. Ze doen het na van hun vrienden en familie die het zeker ook niet veel beter doen dan zij zelf. Zouden ze “”de rijken”” nadoen of kopieren dan zou het ze een stuk beter gaan. Die kennis hebben de meesten niet en dat neem ik niemand kwalijk, als je maar wilt leren van anderen die het bewezen hebben beter te doen. Je gezond boeren verstand steeds weer te gebruiken en je rijk lezen. Reclame mijden een groter zelfvertrouwen opbouwen je bent goed zoals je bent en niet door wat je hebt of draagt. Weet waar Abraham de mosterd vandaan haalt. Daar zou ik graag wat aan willen bijdragen Het bijbrengen van financiele intelligentie FI Onthoud dat ook alsjeblieft dat typt een stuk makkelijker..;-)


Hoe zou ik dat moeten gaan aanpakken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten