Totaal aantal pageviews

vrijdag 1 juli 2011

hoe het begon...je leert me kennen.


Om mezelf aan je voor te stellen wil ik wel wat schrijven over mijn verleden. Ik weet dat ik me daar open en een beetje bloot moet geven maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen.
Pas dan kun je een inschatting maken van mijn integriteit en van de kennis en ervaring die ik heb opgedaan in de loop der jaren.

Het begon allemaal zo:

Mijn vader en mijn moeder komen beiden uit een ondernemers nest….Opa Brekelmans was schoenen ondernemer en mijn andere Opa was vertegenwoordiger..ook van een schoenen merk Een paar van mijn ooms hebben zaken en ondernemingen gehad mijn broer heeft zijn eigen schoenenbedrijf en mijn zus haar man heeft ook een eigen bedrijf en natuurlijk mijn vader en moeder hebben 30 jaar een goed lopend schoenenbedrijf gehad waar ook ik op 15 jarig jongetje in ging werken…om extra geld te verdienen..voor vakantie en uitgaan en leuke dingen en zo…..het is dan ook niet zo vreemd dat ik al vroeg wist dat ook ik later een eigen bedrijfje zou willen hebben…..in de schoenen??? Neee….iets heel anders….wat dan?....ongeduldig??…..ik vertel het je….!...volg je me al?....en als je de moeite wilt nemen laat een reactie achter op mijn blog...thnx!

2 opmerkingen:

  1. jaaaa leuk!!
    Ik ben heel benieuwd naar wat er allemaal nog komen gaat aan spannende blogs van jouw hand!

    kommaarkommaarkommaar :-)

    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja je zult er veel van herkennen it is my life as you know it too!

    spannend is het allemaal zeker ik kan niet wachten op London...maar de reis ernaar toe is ook al een feest....party on zou ik zeggen

    toedeloe

    BeantwoordenVerwijderen