Totaal aantal pageviews

woensdag 6 juli 2011

en 3 jaar later was daar ons 4e kindje ....een zoon

In het nieuwe huis waar we nu nog steeds wonen, met veel plezier en woongenot. Daar is in 2002 onze zoon geboren, ons 4de kindje. Lekkere dikzak,10 pond schoon aan de haak. Daar moest een dokter aan te pas komen, die deze “”zak met aardappelen “” er wel even uit zou halen. 5 kiklo en rond en gezond, mooi he?

Niet lang daarna heb ik mijn aandeel in het bedrijf verkocht aan mijn zakenpartner en ben ik mijn eigen bedrijf doorgestart….....van DGA naar ZZP er……heerlijk wat een vrijheid. Ik kon meer doen thuis en voor mijn klanten, zonder steeds maar weer te moeten vergaderen om het vergaderen. Doen wat ik wilde doen en plannen maken zonder te overleggen, ja met Petra en met mezelf. Maar verder met niemand…HEERLIJK!

Investeringen doen, aandelen, een passief inkomen opgaan bouwen. Zo kocht ik een bedrijfsmatige loods waarop dat moment een klant van me een dansschool in had. Die eigendom ging over naar mij en dit is voor ons nu een passieve inkomsten bron waar we beiden zeer content mee zijn. Een goede belegging voor de toekomst en een passief inkomen. Wat een rijkdom was dat. Je eigen tijd indelen, 3 maaltijden met je gezin. Naar brengen en van school halen. Tussen door de klanten en werk en na het avondritueel weer op pad naar de avond gesprekken. Druk ja, stress nee, een ""rijk"" gevoel zeker! Dat gun ik iedereen.

De crisis in de OG markt bij ons in het zuiden werd slechter en slechter. Huizen stonden lang langer langst te koop en later sloeg dat over naar de rest van het land. De rest van de financiele wereld raakte in paniek. Hieronder een goede weergave van hoe dat allemaal is ontstaan.






Crises werden groter, Banken vielen om, zelfs hier in ons land hadden de banken het moeilijk en dreigde om te vallen. Woeker-polis affaires ontstonden en ook mijn branche werd geraakt. Hard geraakt. Ook wij merkten dat met ons kantoor. Meer doen voor minder dat was samengevat het verhaal. Gelukkig hadden we weinig kosten en konden we die jaren goed doorkomen. Ik heb veel geleerd, door te doen en door te ondergaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten